«Педагогикалық компаративистика: Жапония мен Қазақстанның білім беру жүйесі» тақырыбында профессор сағаты

2021 жылдың 2 наурызында сағат 12.00-де орыс филологиясы және әлем әдебиеті кафедрасының профессоры, п.ғ. д. ж. х. Салханова профессор сағаты аясында актілік дәріс өткізді. Жапония мен Қазақстанның білім беру жүйесін салыстырмалы талдау оқу процесін ұйымдастырудағы жалпы белгілер мен айырмашылықтарды, екі халық пен елдің менталдық құндылық бағдарларын анықтауға мүмкіндік берді.

   Ж.Х. Салханова білім беру жүйесі жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының негізі ретінде денсаулыққа, мәдениетке, жалпы және функционалдық сауаттылыққа, кәсіби бағдарлауға; жеке тұлғаны әлеуметтендірудің негізі ретінде отбасы мен Отанына; жас ұрпақтың үйлесімді дамуының шарты ретінде әділеттілік пен төзімділікке, адамдардың мәдениетаралық өзара іс-қимылына бағытталуы тиіс деген тұжырым жасады.

   Іс-шараға қатысушылар педагогикалық компаративистика шетелдік тәжірибенің пайдалы екендігіне сендіреді деген ортақ пікірге келді. Әлемдік үлгілерге байқаусызда еліктемеу керек екені түсінікті, бірақ ұтымды астықты алу керек. Әлемдік тәжірибеге сүйенген кезде ойланбай көшірудің азғыруынан қорғану маңызды, сондықтан соқыр бас тарту.